Coraline!

Hej peeps 'n' folks!

Sitter fortfarande hos Nadja med mina kära vänner Maja, Mic och Julia. :) För mig blev det BK-mat och väl hemma hos Nadja spiller jag ut halva min läsk på hennes köksgolv. xD Såååå fail! Nu tittar vi på en anime (japansk ofcourse) som heter någonting...som jag alltid glömmer bort, hehe. Jag är inte så fokuserad på den för jag är heeeelt supertrött för att uttrycka det hela milt.

Innan det tittade vi på Coraline en helt fantastisk animerad film skapad av ingen mindre än Tim Burton! Den var inspirerad av en bok tydligen, som också ska vara bra. Men för er som prefer movies framför books borde definitivt se denna film, och ni andra också förstås! Den är riktigt bra, 5 av 5 popcorn (eller toasts!). Den var lite småläskig också, så du kanske inte borde titta på den med ett litet småsyskon.

Hoppas att ni har haft en mysig lördagskväll, och att den fortsätter bra. :)<3

Kommentarer
Postat av: JULIA

HURRA!!

2009-10-11 @ 00:33:07
URL: http://juliakrull.blogg.se/
Postat av: Nadja

Din nya header är jättefin :D coraline var braaaa

2009-10-11 @ 10:46:31
URL: http://nadjas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0