Cozy wednesday evening.

Go'kväll!

Nu är jag precis (nästan) hemkommen från en mysig fika på café Fåtöljen i slussen. Med mig var Maja, Nadja, Mic och Julia. Vi hade supermysigt och satt där drygt 1,5 timme med massa prat och skratt! Själv fikade jag med en "kopp" himla gott te som smakar persika och grädde (yum!) och även en bit hallonpaj med vaniljsås. Helt gaaaaaleeeeet gott! :)

 

Egentligen hade jag tänkt att ta lite fina bilder och lägga upp här, men självfallet så glömde jag att sätta in batteriet i min kamera. Så typiskt, det är inte ens första gången det händer! Men om jag får några bilder skickade till mig av Maja eller Julia så kanske de kommer upp några här, eller så får ni kolla in deras bloggar. :)

 

Imorgon så ska jag vara med Mic. Vi ska nog spela lite burn out revenge och kanske åka in till stan en sväng för lite småärenden. :) På kvällen får jag se om det dyker upp någonting skojjigt!

 

Nu ska jag fortsätta slösurfa ett tag, kolla på scrubs, sedan duscha och gå och lägga mig. Sov gott! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0