Fredagsmyyys!

Hej! :)

Ääääääntligen helg! Igår så avslutades min 3 veckor långa interna praktikperiod... Det känns verkligen jättetråkigt att det är över och gå tillbaka till de tråkiga vardagsrutinerna med lektioner, läxor och prov... Jag önskar verkligen att vi hade haft mer tid! Igår så fick jag iallafall bland annat handmata papegojor med solrosfrön och hela jordnötter. Lite myspysigt sådär. :)

 

Hur ska ni fira "fredagsmys"? Själv ska jag först äta en god kycklingmiddag hemma, och finbesök har vi från lidingö bestående av Christian, Linda och Maximus. :) Efter det så ska jag träffa Anna, så ska vi handla lite sen åka hem till henne och baka cupcakes och kolla på idol! :D Superduperfredagsmys. Vad tror ni om kvällens idol då? Michael Jackson tema är det, och jag tycker det ska bli jättekul att se hur de kan tolka riktiga klassiker. Hoppas alla är bättre än förra veckan för kvalitén var inget vidare då, och så gott som alla hade valt fel låt.


Hoppas iallafall att ni får en jättebra fredagskväll! :) PUSS.


Kommentarer
Postat av: DANI

låter som att du kommer få riktigt FREdAGSMYs!:D

själv kommer man få besök av en stycke alex o en stycke lucas :D jag är jävligt peppad på att se oc så dom får nog ingen talan ikväll (a)

viiiiiiiii seeeeeeees imooooooooooooorn stork! :D

2009-10-16 @ 17:10:02
Postat av: Marie

DANI; hihi jaa verkligen mys :D haha, nog blir jag inte förvånad de är ju ditt crew föfan ^^ GO YOU DANI! :D



jaa det gör viiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii :D

2009-10-16 @ 19:41:23
URL: http://iaremarie.blogg.se/
Postat av: Nadja

Erik, Eddie, Rabih och Reza var BÄST :D <3

2009-10-16 @ 21:48:02
URL: http://nadjas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0