Happy B-day!

Hejsan hoppsan!

Hur står det till? Med mig är det prima ballerina. Egentligen skulle ju jag gått och badat med Nathalie och Johan, men eftersom lillfröken var lite småkrasslig idag så blev det tyvärr inställt. Men de kommer vilket fall som helst över på hemgjorda champinjoncrepes om drygt två timmar. :)

 

Jag var nere i centrum en snabbis och köpte lunch till mig själv bestående av grandiosas mexicanapizza, en stor cola till ikväll och en påse hallon. Hallonen ska jag använda till muffins som jag ska baka till födelsedagsbarnet som en liten present. Hade ingen aning om vad jag skulle köpa och jag vet ju att han älskar mina muffins så... ;) Passade på att skriva nu medans smöret svalnar av lite i diskhon.

 

Jaa.. Det är väl inget annat speciellt som har hänt idag. Vad har ni hittat på för skoj? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0