Hejåhå.

Hallå i stugorna, hur mås det? :)

Jag vet att jag har vart lite lat på bloggande-fronten men jag har helt enkelt inte vetat vad jag ska skriva. xD I lördags hade jag, Mic och Nadja movie-night hos mig (som kunde vart mer lyckad pga vissa händelser..). Vi hade det mysigt värre och kollade på Kung Fu Panda, En vampyrs bekännelser och Dead Silence (plus pyttelite av Råttatouille). Till det var det godis, vindruvor och cola. :) Dagen efter gjorde vi pannkakor som åts i sällskap av hallon, socker, nougat-creme, sylt och citron och för min och Nadjas del blev det chai-te till. :) Efter det kollade vi på riktigt roliga filmklipp på datorn, haha. (lite bilder kommer kanske senare!)

 

Idag har jag vart med stan med samma prickar där jag fick med mig en fin, svart väska från Deichman som ligger i gallerian. Enbart 169 riksdaler fick jag betala! Vid fem tiden gick jag och Mic och köre ett pass på gymmet, och förhoppningsvis blir det ett body-pump pass på onsdag eller torsdag.

Imorgon så ska jag gå och bada med min bror Johan och brorsdottern Nathalie, ska bli mysigt. :) Johan fyller också år imorgon så jag ska nog baka en sats hallonmuffins som han älskar så mycket, hehe. De två kommer även över på kvällen för middag hos oss. :)

Det var väl det jag hade att säga nu, ha en bra kväll!


Kommentarer
Postat av: maja

sv; haha jag har kvar lite babykinder som försvinner sen. har mucho make up på mig också ;)

2009-10-26 @ 22:31:37
URL: http://twistshoutandshake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0