Kanelbullens dag! (The Day Of The Cinnamonbun for you englishspeaking ppl)



Idag är det ju kanelbullens dag! Me like that. :) Låter ju jäkligt löjligt egentligen men det ger mig en anledning att göra en av de sakerna som jag älskar mest att göra - baka! Just att baka kanelbullar är en favorit eftersom det tar längre tid och är lite annorlunda att göra till skillnad från muffins, sockerkaka och kladdkaka. Dessutom blir det ju otroligt lyckat om man får till dem som man vill. Jag har inte smakat någon en, men det blev nästan 40 stycken godingar så jag har tid på mig. ;) Måste låta magen vila lite först som för tillfället är fylld med middag och cola.


Jag hoppas iallafall att ni har fått avnjuta några kanelbullar idag, om man vill försöka hålla nere på kalorierna och bara unna sig så är ju denna dag ett gyllene tillfälle att unna sig! ;) (Själv unnar jag mig varje dag i princip...^^)


Kommentarer
Postat av: Nadja

Åh, geee miiig!

2009-10-05 @ 11:49:35
URL: http://nadjas.devote.se
Postat av: Nadja

sv: hehe, tääck msn gubben haha ja men var någonstanns? känner inte igen mig.. ^^

2009-10-05 @ 21:34:26
URL: http://nadjas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0