Ledig dag trodde jag.

Var och varannan dag bestämmer jag mig för att "imorgon ska jag börja vara nyttig", vill ni veta vad dagens lunch bestod av?

Snabbnudlar med biffsmak och ett stort glas cola, till efterrätt en stor portion med min och Danis feta kladdkaka och ett lass hallonglass.

Gott var det iallafall. Jag sa ju igår att jag var ledig idag, men när jag vaknade ca klockan 13 löd ett sms från Anna som så att jag tydligen inte var ledig idag. Nu har ju hon praktik så hon har väl tatt reda på det... Men samtidigt som jag vaknade så slutade mina lektioner så.. Ja, nu fick jag mig en långhelg. ^^ Jätteskönt med en extra sovmorgon iallafall. Bara fyra dagar kvar sedan en hel vecka med ledighet, sammanlagt 9 dagar om man räknar med helgerna. :)

 

Om drygt en timme så ska jag möta Nadja och så ska vi gymma. Vet inte om Emma och/eller Mic ska följa med också, men det återstår att se. Vi hörs kanske sen. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0