Med tyresös bästa!




Har haft en supermysig dag med Dani! Vi köpte lite bakingredienser i centrum och sedan gick vi hem till mig och bakade. Kakan blev SUPERKLADDIG som sås nästan, men den blev ändå rätt smarrig med dumle. :] Och man blev mätt på en pytteliten bit. Menmen, det är alltid lika kul när vi hittar på ngt tycker jag!

Juste, jag skulle pröva att skjutsa henne på min cykel, men jag vingla precis som om jag vore packad, hon klarade bättre att skjutsa mig så vi fick köra på det, haha!

 


Kommentarer
Postat av: DANI

hahaha tyresö o farsta elit here we come! :D

jag tycker du var jätte duktig på att skjutsa HOST men vi får nog öva lite mer innan vi vågar ge dej ut i trafik (A) :D

2009-10-17 @ 18:22:08
Postat av: Muffinsmartin

Åh va gott det ser ut :D

2009-10-17 @ 23:50:04
URL: http://muffinsmartin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0