MIC'S BIRTHDAYPARTAY!




1; Mic öppnar paket (på bilden från mig och Emma). :)

2;
Emma, Jelle (mah twiinny) och Nadja precis innan käket! Sketagoa kycklingspett med durumvete, sataysås samt en stor sallad. Me likei!

3;
Desert! God frukt som doppas i chokladfondue, en riktig jäkla hit alltså :D

4;
"Make a noice and make it clear, woooooo wowo!"

5;
Nadja gör en fin paraplydans! ;D

6; Majas asgarv - priceless!


7;
Modellsnygga Jellush (mah twiinny) och jag<3. Matchande diadem också - totally fab! Ser denna dam allt för sällan....! :O

8;  Mannagrynet. :)

9; Julia och Mic sjunger Singstar. :)

 

En mycket lyckad kväll!!´Vi hade även tipsrunda där jag och Emma kom på delad andra plats, men så vann jag över henne på utslagsfrågan, moahahah! Grattis till Nadja som vann. ;)

Puss och kram!


Kommentarer
Postat av: Nadja

Tack ;)

haha fina bilder! vart är anna någonstanns på näst nedersta bilden haha? ^^

2009-10-04 @ 20:38:52
URL: http://nadjas.devote.se
Postat av: maja

guud vilken gräslig bild! hittade du ingen fin på coco? I-)

2009-10-04 @ 23:07:00
Postat av: Marie

Coco; That's you;)

2009-10-05 @ 16:19:51
URL: http://iaremarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0