Mr. Serious!

 

Hej hallå! Idag har jag haft en superdupermega kort dag - började 10 över 9 och fick sluta klockan 11! Egentligen skulle vi sluta 20 över 11 men svenskaläraren släppte iväg oss lite tidigare. ;) Då åkte jag hem och väl i centrum åt jag och mamma lunch på sushibaren. Mamma tog sushi men jag åt yakitori - yummie! Efter det gjorde jag lite nödvändig pyttemini-shopping på H&M; en jättesöt ljuslila BH med lite spets och en rosett för 50;-, en mascara för 29,50;- (!!!) samt ett set med 10 toffsar för 19,50;-. And btw så fick jag MVG på mitt etologiprov! :D

Idol kallar, puss och kram! :)


Kommentarer
Postat av: Nadja

Grattis! :D

2009-10-09 @ 23:11:53
URL: http://nadjas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0