Onsdag!

Hej, hur mås det? :)

I skrivandets stund har jag min lilla Lisa i knät som ligger och gosar. Lovely, älskar att mysa med mina kissekatter. :) Min stackars Sigge kom hem helt svullen på ena kinden typ, en riktig liten slagskämpe den där!

 

Idag hade jag läxförhör på medicinska termer på djursjukvården, fick 13 av 14 rätt och är därmed riktigt nöjd! Imorgon har jag prov i djuranläggningsteknik där vi ska kunna en hel del olika verktyg. Det är inte så himla svårt så jag tror jag klarar mig. Jag har iallafall bett papi att förhöra mig om en stund, och då brukar allt sätta sig mycket bättre.

 

I övrigt har det inte hänt så mycket idag.. Jo juste, jag har bestämt mig för att förutom att gymma 2-3 ggr i veckan, så ska jag också göra minst 100 sit-ups varje dag! Ni får påminna mig så att jag inte glömmer, snygg mage eftersträvas här, hehe! ^^

 

Hoppas att ni får en mysig kväll. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0