Onsdag.

Halloj!

Hoppas allt är bra. :) Både måndag och tisdag spenderades på inne-ladan (praktik) och det var riktigt roligt! Det är mycket mer givande att få arbeta praktiskt med djuren istället för att sitta och halvsova i en tråkig lektionssal. Idag började min grupp inne i terrarierummet, det var lite annorlunda jämfört med ladan men fortfarande rätt roligt. :) Jag fick först byta vatten (21 jäkla steg!!) i den stora bassängen med sköldpaddor i, sedan vattna alla växter i akvariumen. Vi hade även lite genomgångar under dagen och så fick vi mata djuren med grönsaker, kött och insekter.

 

Jag har vart extra onyttig denna veckan, förutom cola så har jag ätit bullar, choklad och idag åt jag en HEL pizzeria-pizza!! Geez, måste dra ner på fettet innan fettet drar ner mig. :P

 

Puss och kram!


Kommentarer
Postat av: DANI

hahahah låt fettet dra ner dej! xD

2009-10-09 @ 15:24:34
Postat av: Marie

DANI; hahaha om du gör detsamma jävla smalbanan xD

2009-10-09 @ 17:47:38
URL: http://iaremarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0