Sleepy Hollow!



Igårkväll så var jag med Mic och Nadja och lagade tacos hemma hos Mic. Det var supermysigt och maten blev verkligen jättegod! :) Efter det så sjöng vi singstar. Självklart var det tvunget att se på film (och dricka cola) och då valde vi att se på "Sleepy Hollow". Det är en riktigt bra film som fokuserar på skräck men ändå lyckas få in både humor och romantik samt spänning och action. Som grädde på moset spelar ingen mindre än Johnny Depp huvudrollen Ichabod Crane, och som vanligt är han helt galet snygg! Those cheekbones are to die for. ;)

I förmiddags fick jag reda på att jag är ledig imorgon, vilket ju var en trevlig överraskning. Jag kan själv inte ta reda på informationen, men jag tänker lita på Jenni. Vem vill inte vara ledig en måndag liksom? ;)

Hoppas ni får sova gott! :) <3


Kommentarer
Postat av: micmic

"Ichabod... Ichabod... Ichabod..." xD

Han är sååå snygg<3

2009-10-19 @ 15:06:57
URL: http://michio.blogg.se/
Postat av: micmic

"Ichabod... Ichabod... Ichabod..." xD

Han är sååå snygg<3

2009-10-19 @ 15:07:21
URL: http://michio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0