Smygfirande av Halloween!

Hej, hur mås det? :)


Med mig är det finfint (förutom att datorn min verkar vara lite bajsnödig men sånt får man stå ut med...). Idag har jag inte gjort något alls, bara suttit vid datorn, kollat på tv och käkat varma mackor.

 

Om ungefär en timme ska jag hem till Mic då vi ska fixa lite innan vi går till kinahörnet med några av tjejerna för att äta middag (buffé!). Mic ska locka mitt hår och så har hon gjort snygga lösnaglar till mig! :D Snäll hon är. :) Efter vi har käkat ska vi nog hyra någon läskig skräckis och kolla på film hemma hos någon, mysigt värre. Till det måste man nog bunkra upp med lite godis och cola. Egentligen firar man ju halloween imorgon, men eftersom Mic åker till Ullared lördag - söndag så blev det bättre att ta det idag istället.

Den här gången blir det garanterat bilder som kommer upp här, troligast imorgon. Kameran har ett fulladdat batteri i sig, så nu gäller det bara att komma ihåg att ta med den, men det ska nog gå bra! ;D

Hoppas att ni alla får en trevlig dag, puss!


Kommentarer
Postat av: Nadja

Åh, så störande med bajsnödiga datorer!

2009-10-31 @ 00:13:23
URL: http://nadjas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0