Thank God it's friday and fall break!!!

Hej alla go'a och glada! :D

Jag är otroligt glad för att det äntligen är lov! Visserligen är lovet enbart en vecka långt, men den veckan har nog mer betydelse än vad man kan tro. :) Förutom att jag kanske ska skriva på ett engelska arbete (måste antagligen göra det, gäller bara att ta tummen ur röven) så ska jag bara ta det lungt och ha kul med mina vänner.

 

Idag hade vi boxercise på idrotten. Det var skitkul! Jag var i par med Dani där vi turades om med handskar och pads med att göra raka slag, krokar och uppercuts. Vi hade även gatulopp vilket var EXTREMT jobbigt och man var helt slut i slutet av lektionen. Vår idrottlärare verkade iallafall imponerad av klassens insats. Han delade även ut 4 stycken "dagens" ; Dagens Glada (Anna), Dagens Snabbaste (Helena), Dagens Hårdaste slag (Viktor) och till sist dagens Fight Face som gick till yours truly! ;D Jag alltså, haha. Förutom boxercisen så har jag även bl.a. masserat ett får som just couldn't have enough. ;)

 

Kollade ni på idol ikväll? Vissa imponerade verkligen. Som ni som kollade vet, så åkte Nicklas ut. Personligen är jag inget vidare fan av honom, men jag tyckte han var riktigt bra ikväll! Han "förtjänade" att åka ut föregående veckor men den här veckan kändes det lite fel... Men de flesta är ju bra så att det är svårt att säga vem man vill ska bli utröstad. Rabih var väl sådär, men han förvånade mig med att vara mycket bättre än mina förväntningar. Eddie var ju jättebra (s n y g g . . . !) och även Erik var en favorit. Hoppas på att få se Erik i finalen, vilket jag också tror att vi kommer få!

 

Ikväll orkade jag inte vara social för jag är helt och hållet slut. Jag satt istället hemma med min chokladkaka och cola framför idol by myself. Jag är bland få som tycker om att ta det lungt för mig själv ibland, de flesta verkar vilja ha action på alla vakna timmar. ^^ Men jag uppskattar så mycket mer att umgås och ha kul ifall jag får ha "Marie-dagar" ibland. Men imorgon, gott folk, ska jag bannemej vara social (om det så är det sista jag gööööööör)!

Och jag kanske ska köpa en supercute kjol från Lindex barnavdelning (haha) samt världens mest galet söta rosettdiadem från samma affär, dock inte från barnavdelningen. Sammanlagt för de två blir det drygt 250 kronor, vilket inte är så pjåkigt. Nä, nu måste jag nog duscha, göra 100 sit-ups och sedan slagga galet. Förlåt för ett relativt långt inlägg. Imorgon ska jag försöka få in lite mer bilder, och mindre text. :)

 

TA HAND OM ER, PUSS!


Kommentarer
Postat av: Nadja

TACK OCH LOV ATT NICKLAS ÅKTE UT!!!!!

2009-10-24 @ 00:08:40
URL: http://nadjas.devote.se
Postat av: DANI

är inte rasmus kvar? >:

2009-10-24 @ 13:21:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0