Tuesday.

Hejsan! :)

Hoppas det är bra med alla människor där ute, varesig du läser min blogg eller inte. Vilket fall så vet jag att jag har en följare på bloglovin' så det finns ju garanterat en läsare - Hej Maja, hoppas dagen har vart bra för dig! :D

 

Imorse blev det som vanligt nu under praktiken att stiga upp tidigt, sedan förra veckan (tror jag) har jag stigit upp redan 20 över 5 för att få mycket tid på mig. Jag fixar då frukost till både mig och pappa som går upp 20 minuter senare. Både igår och idag har det varit en jättetrevlig busschaufför som två gånger under resan säger, på ett ungefär;

 

"Klockan är nu *ett klockslag* och vi närmar oss Högdalen/Älvsjö Station. Jag vill passa på att önska er en trevlig dag med nya möjligheter."

Man blir faktiskt lite glad av det. :) Dessutom säger han artigt "god morgon" till varenda passagerare som går på. Det är ju faktiskt inte många som orkar vara trevliga så där tidigt på morgonen.

 

Idag hade jag bestämt mig för att vara nyttig och det har ju funkat...Till viss del. Imorse tog jag ett glas med c-vitamin brustablett, sedan har jag både ätit ett äpple och ett päron. Men på coop då jag hade tänkt att enbart köpa mild lättyoghurt med vaniljsmak så ryckte jag åt mig en påse gräddkola, och vlä hemma så har 2 stora coca-cola glas med cola (duh) dimpt ner i magen. U S C H. Jag är så äckligt fettig ibland..

 

Hoppas iallafall att ni får en trevlig kväll och att ni sover gott. PUSS OCH KRAM!


Maximus i lördags.


Kommentarer
Postat av: maja

haha hej Marie



// din trogna blogläsare <3

2009-10-14 @ 18:22:50
Postat av: Marie

Maja; alltid lika trevligt att se dig här ;D <3

2009-10-14 @ 18:58:19
URL: http://iaremarie.blogg.se/
Postat av: JULIA

åh jag har också åkt med den busschaffören! Som sagt, det piggare verkligen upp :) Jag brukar också läsa din blogg! Men du borde nog uppdatera lite oftare för att hålla kvar dina läsare

2009-10-14 @ 21:12:23
URL: http://juliakrull.blogg.se/
Postat av: DANi

ey jag läser faktiskt oxå O:

marie vi kan bli nyttiga tsm, deal? ;)

2009-10-14 @ 21:50:47
Postat av: Andrea

JAG LÄSER, OMAR! Det trodde du aldrig va? ^^

Jag har också "råkat ut för" den där busschaffisen, han är charmig faktiskt :D

2009-10-14 @ 22:30:10
Postat av: Marie

Dani; hihi I knooow ;D haha ofc, men ska vi då verkligen göra fetaste kladdkakorna på lördag? xD (och cola blir det säkert också då^^)



ACHMED; naw trevligt att höra :D haha jaa, han är lite charmig men han låter jääävligt uttråkad xD

2009-10-15 @ 19:23:00
URL: http://iaremarie.blogg.se/
Postat av: JULIA

sv: okej, men jag kom bara med ett tips :)

2009-10-15 @ 21:57:52
URL: http://juliakrull.blogg.se/
Postat av: Nadja

Vilken söt busschaufför! :D

2009-10-16 @ 21:39:34
URL: http://nadjas.devote.se
Postat av: Andrea

Sv: JA visst gör han, han låter som att han typ blivit tvingad att säga så xD

2009-10-18 @ 14:17:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0