En i publiken.





Hej! Idag fick jag mess av Nadja som frågade om jag ville följa med till en liveinspelning av Carolina Gynnings nya tv-program imorgon! Alltså då får jag sitta i publiken, och självklart tackade jag ja. :) Med oss följer även några av Nadjas klasskompisar samt Mic och Anna. De hade tydligen fått detta erbjudande i Nadjas skola och gratis och allt är det. Riktigt najs, pluggandet får helt enkelt vänta tills senare. ;)


Hoppas ni har haft en bra dag, och får en fortsatt trevlig kväll! :)


Kommentarer
Postat av: DANI

hon är så sjukt snygg!

2009-09-22 @ 20:50:53
Postat av: JULIA

Kolla in min blogg där jag lottar ut 2 splitternya Paloma Faith skivor!! :D



hoppas gynning var kul! jag hann tyvärr inte :/

2009-09-23 @ 19:15:57
URL: http://juliakrull.blogg.se/
Postat av: Emma

jag vill också :O

2009-09-24 @ 23:30:51
URL: http://emmaeriica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0