Geeeeeeeeeeeeez.

Go'kväll kompisar!

Jag hade fel på vilken tid jag ska gå upp. Jag behöver inte gå upp klockan 6! Jag måste gå upp HALV 6! 5:30!!! Heeeelt galet. På en lördag liksom? Här har ni en som kommer klunka 3 energydrinks för att klara av dagen alltså. Någon som har en koffeintablett att bjuda på kanske? ^^ Hoppas jag är tillräckligt pigg för att vara social på kvällen, tvekar dock på det...

 

 

Kollade ni på idol? Min favorit Jon gick vidare iallafall. :) För er som har kollat vet säkert att det är upp till tittarna vem som ska gå vidare utav Calle och Piotr. Utan den minsta tvekan så är Calle min absoluta favorit utav de båda, och han är även en av de bästa i tävlingen enligt mig. Håller ni med mig så tycker jag att ni ska ringa in och rösta på nummer:

070-414-02

Ja jag hoppas att ni ska få njuta av en härlig fredagskväll och lång lördagssovmorgon, då jag är uppe innan tuppen och jobbar... Har ni inget bättre för er får ni gärna komma förbi Spånga Gymnasiums djurexpo och take a look see. :) På f.m. befinner jag mig i en lektionsal med ett stort akvarium i från klockan 10. Och på e.m. (efter lunch skulle jag tro) befinner jag mig vid klapp-och-kel hörnan.

 

Ha det bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0