Good day.

Hej, hur mås det? :)

Jag mår bra, och har haft mig en riktigt bra dag. Söndagar behöver inte vara tråkiga bara för att det är skola dagen efter! Jag och Emma gick och gymmade redan vid 12 och efter det så badade vi i simhallen som ligger ovanför gymmet. Riktigt praktiskt! :) Efter det var jag monsterhungrig ("heeelaaa världeeens hungeeer är samlad i miiiiig") så när jag kom hem så stekte jag två denniskorvar med stora korvbröd och till det ett glas passionsfruktjuice. Den juicen rekommenderar jag starkt, underbart god!

 

Sedan gick jag med mamma och pappa till centrum där jag fick ett par snygga svarta pjucks från Stadium och en söt bh från H&M. :) Så då fick de sig en nöjd dotter, och det kan ju vara bra att ha mig på sin rätta sida så att säga...hehe. ;) Efter det mötte jag Emma igen och följde med henne att fota olika saker till sin fotografisk bild läxa. Jag fick agera modell i grodperspektiv (!!!). Ansiktet blev helmobbad men mina ben såg jättelånga och slanka ut! :D (man får ju faktiskt säga lite positiva saker om sig själv ibland).

 


Haha, jag har lite svårt att se seriös ut på kort ibland...Eller mestadels. Haha tänk er mig på topmodel! xD


Kommentarer
Postat av: Nadja

sv: yeah ;D du passar tillexempel bättre i lite kortare hår, så som du har nu alltså! (my opinion :))



hahahah, du och jag på top model - fan vad vi skulle äga alla!

2009-09-21 @ 17:46:43
URL: http://nadjas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0