My face these days!

Hejsan hoppsan, lillebror!

Äntligen helg, eller hur?! :D Min vecka har vart sisådär... Vaknade på tisdagen och mådde jätteilla och var öm i hela kroppen så jag stannade hemma tisdag + onsdag. Torsdagen och fredagen har flytit på och nu är det äntligen helg! Vad ska ni hitta på? :) Imorgon så kommer Maximus hit och vi ska vara barnvakt medans Christian har match i älvsjö. I övrigt ska jag väl baka hallonmuffins (äggen var slut så jag kunde inte baka idag..) träffa lite kompisar och eventuellt skriva lite på min hägnuppgift från skansen som ska vara klar om en vecka. Jag har inte så mycket kvar men det är skönt att få det gjort, så jag hoppas jag tar mig tid och ork att jobba på den. :)

 

Vi har även fått i uppgift att läsa "About A Boy" på engelskan, och den runt 200-300 sidor långa boken ska vara klar på 4 veckor... Hoppas att den är bra så att man vill läsa den. ^^ Filmen har jag ju sett miljarder gånger så man kanske kan klara av tillhörande skrivuppgifter även fast man inte har läst klart boken. Sedan är det ju medicinska latinglosor till djursjukvårdslektionen som man ska kunna tills tisdag också, så lite plugg på dem vore nog bra.

 



My facelook of today. Hade inget bättre för mig så jag lekte lite egoamatörfotograf på lilla badrummet. ^.^ Förhoppningsvis blir min helg lite intressantare än så!


Kommentarer
Postat av: Nadja

haha den filmen är så kul xD

2009-09-12 @ 11:50:48
URL: http://nadjas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0