Picture.


Haha, en bild från när jag och Emma var och fotade till hennes fotoläxa. Älskar ljuset på denna. :)

Hej! Hur mås det i stugorna? :) Med mig är det bra, jag har en ledig fredag så man kan ju inte direkt klaga. Mitt internet har varit nere här hemma, hela onsdagen och hela torsdagen. Men sedan lyckades pappa fixa det igårkväll, så det var skönt. Så nu är jag back in business!

 

Dagen idag ska gå ut på att jag möter Nadja och Anna och så ska vi åka in till stan och käka på subway och glutta lite i affärer. :) Det blir nog väldigt mysigt. Ikväll ska jag ta det lungt och gå och lägga mig tidigt för jag måste gå upp klockan 6 (!!!) och jobba i skolan från 8-16! :O Jag ska vara och berätta om en lektionssal som jag inte vet något om (xP) men jag ska även befinna mig i klapp och kelhörnan, vilket nog kan bli roligt. Jag ska ju ändå vara i hörnan med både Dani och Denise så jag är nog rätt safe, haha.

 

Hoppas att ni får en bra dag, så hörs vi kanske senare. :) Puss!


Kommentarer
Postat av: maja

very nice :)

2009-09-25 @ 14:55:36
Postat av: Marie

Maja; hihi :D danke!

2009-09-25 @ 19:30:15
URL: http://iaremarie.blogg.se/
Postat av: Nadja

långa ben!

2009-09-26 @ 20:24:15
URL: http://nadjas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0