Slutet på helgen, igen..

Hej, hur mås det i stugorna? :)

Med mig är det finfint. Igår åkte jag som sagt till Dani i tyresö, där hon och jag hade halvt om halvt spontanplanerat en mysig tjejkväll! Vi slöade en stund innan vi drog iväg och handlade supergod pizza som vi och hennes syster åt framför en stunds "Bring it on" som gick på tv. Sedan lyssnade vi på musik på datorn innan vi kollade på "Wild Child" som faktiskt var en rätt kul film med... Emma Roberts tror jag att det var. Sedan satt vi vid datorn och lyssnade på mer musik och gjorde lite övertrötta aktiviteter. ^^ En riktigt lyckad kväll som jag hoppas att vi gör om! :D

 

Ikväll fick jag pizzeria-pizza till middag igen, men inte gjorde det mig något. ;) Eller det kanske gör min hälsa något.. Men imorgon ska jag och Emma (kanske Mic och Nadja också?) börja träna, lovely! Jag har längtat som faen att få börja gymma och köra lite roliga gruppträningar igen! Man känner sig grymt duktig, och så får jag mycket snyggare kropp efter lite träning. That's awesome!

 

Snart ska jag nog kirra lite cola och titta på VMA som går på MTV snart! Sedan blir det upp klockan 6 (!!!) imorgon då jag börjar 8. Men jag slutar åtminstone kl 1 och då ska jag och mamma kolla på birthdaypresent åt Nathalie som fyller 7 år på lördag. Time just fly by nowadays...

 

Ha det så bra, and take care!


 

Tydligen så börjar inte VMA fören klockan 02... (trodde ju att det slutade då) Suck! Då ska man ju upp om 4 timmar.. Men det går en repris så jag får se på den!


Kommentarer
Postat av: micmic

visst är den det :D<3

2009-09-14 @ 15:16:47
URL: http://michio.blogg.se/
Postat av: DANI

nästa gång blire SCHEBAB! :D

2009-09-14 @ 20:27:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0