Snart, snart, snart...!

Hej! Hoppas allt är bra. :)

Idag var det den sista dagen på skansen. Imorgon ska vi summera ihop det hela och visa vad vi har lärt oss genom att ha ett etologiprov... Suck! Jag hatar prov... Man har liksom precis kämpat sig igenom att skriva en etologirapport som ska in imorgon också, sedan vill läraren ha ytterligare en skrivuppgift om ett par veckor...! Geez, här spar vi inte på något. :P


Jag har iallafall pluggat lite med papi, han har förhört mig på instuderingsfrågor och så och han säger att "du kan det ju som rinnande vatten!" Det kändes skönt att höra, och jag bestämde mig för att koppla av från pluggandet och sedan får det helt enkelt gå som det går. Så typiskt mig ändå att även om jag svarar rätt på frågor och i princip kan det mesta som ska vara med på provet så nojar jag om att jag inte kan ett piss och kommer få ig. ^^ If anyone knows where to buy chillpills, I would like to know so I can buy a million of them! ^^ Haha.


Efter provet som slutar senast 11 så ska jag chittchatta lite med syon (om hon är där) och kolla upp mina individuella val som jag vill ändra om jag kan. Efter det ska jag möta upp Emma, Mic och Nadja i stan och kanske äta lunch med dem. :)
Det blir nog supertrevligt! :D Då slipper jag gå runt och sura efter provet, som jag lätt gör. Men jag ska försöka att ta saker och ting med en nypa salt från och med nu. ;) (Det kommer säkert gå bättre än jag tror...hoppas jag!)

Hoppas att ni har en trevlig kväll! <3


Kommentarer
Postat av: DANI

chillpills finns reseptfria på apoteket! :)

2009-09-04 @ 15:13:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0