Söndag.

Hejsan! Hoppas helgen har vart bra. Idag sov jag till halv 12, vilket var väldigt skönt. Gjorde en brunch av ost & skinkäggröra, vindruvor och ett glas juice. Drog mig sedan i sängen till kanske kvart i 2. Sedan åkte jag med päronen till plantagen och sedan släppte pappa av mig och mamma i centrum. Där började jakten efter ett par sköna sneakers att ha nu på våren, men självklart är mina fötter helt fucking retarded så det är dåligt med skor som passar mina breda, snedgående fötter. Så jag kom inte hem med någonting alls förutom ett 8-pack tofsar och ett fint hårband.

Så synd att mina älskade svarta läder sneakers från Stadium är sönder, cuz I love them like hell! Eftersom det är så svårt att hitta bra skor till mig, så blir jag så himla lycklig när jag hittar ett par som är både bekväma och snygga. Möjligtvis får jag kika på Ecco, de ska ju ha jättebra skor. Har jag tur så hittar jag ett par som inte bara är funktionella, utan även ser okej ut också. Btw, sen när blev alla Converse dojor så jävla smala? Både lädermodellen och orginalmodellen var jättesmala! T.o.m storleken som är en storlek större än vad jag har var för smala...De rosa som jag fick ärva av Emma passar jättebra i bredden men de är ju alldeles för långa. Så de måste ha ändrat bredden. De jävlarna! Har letat desperat efter skor hemma som jag kan använda tillsvidare...Usch, vad trött jag blir. Måste jag specialbeställa pjucks måntro?

Till middag idag blev det indianapizza. Fy, så gott!<3 Till kvällen blir det nog Wallander, popcorn och cola om jag orkar. Sedan kanske jag ska läsa på till torsdagens prov, läste faktiskt igenom alla papper en gång redan igår så jag kände mig rätt duktig. Imorgon blir det en favoritmåndagstradition, Body Pump med Emma! Alltid lika härligt (och jobbigt!) och man får en riktigt bra träning. Plus så får jag träffa Emma! Jäfvlar vilket långt inlägg det blev nu. Fyyyyy. Ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: Emma

Bra Marie att du e laddad inför imorron ;)

2010-04-25 @ 22:03:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0