Bajs!

Hej! Jag har verkligen 0 blogglust nowadays så det är därför det blir obefintlig uppdatering. Aja. Jag var ju på parken zoo med resterande naturbrukare på spånga i torsdags. Dagen var väl helt ok I guess. Massa söta djur iallafall, bland annat världens minsta hjort som kallas mindre mushjort. Supersöt! :D Den såg verkligen inte ut som en hjort heller, haha. Annars så var ju favoriterna de vackra geparderna, gibbonapor, sandkatter osv. Funderar på att bli fadder åt något djur där när jag är mer errhmm...ekonomiskt stabil eller något. De hade även en jättelång rutchbana där som jag åkte på med några från klassen, så jäkla kul! :D Synd bara att det var skitdåligt väder typ hela dagen. :(

 

Igår var jag ledig så det blir en lång helg för mig vilket är underbart, nu när jag är småsjuk och så. På måndag så ska några börja med 4-hjulingskursen i västerhaninge, och den gruppen är jag med i. Det blir nog kul tror jag! Mamma och pappa är på landet så nu ska jag väl börja finurla ut någonting jag kan käka till middag. Är jag tråkig blir det grandiosapizza, men den är ju förjäkla god så det kanske blir bra.. Aja, we'll see. Sen kanske jag lägger upp en av mina nya favoritlåtar, denna gång med Eminem. Jag älskar honom och hans nya skiva är jättebra. L8r!


Kommentarer
Postat av: Dani

JAG VILL SÅ HA EN MUSHJORT!!! :D

2010-08-21 @ 18:19:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0