Con Emma. :)

Tjo! De senaste dagarna har det inte hänt så mycket för min del. Jag har pysslat i köket (som jag har berättat om luuul) och så har vi haft övernattningsgäster i form av brushään och hans dotter. Har kollat en del på tv och såntärnt, dator och inte umgåtts så mycket med vänner som jag kanske borde ha gjort.. Jag var i centrum i förrigår med mami, och där shoppade jag mini på Indiska som hade rea. Sjal + hårband + hårband = 39,50 kr = KAP! Sjalen är jättefin och hårbanden är glittriga *TiHiiHIIii*. Fick även en svart tröjs av moder.Men det har vart chill att bara...chilla! Men idag ska jag iallafall vara med Emma, förutom att vi träffades en snabbis i fc i förrigår så var det längesen vi umgicks så det ska bli kul att träffa henne. Det börjar med ett besök i stan sen får vi se om vi fortsätter där eller om vi åker hem igen och hittar på något kul där.. :) Imorgon verkar det bli film eller något annat med några polerz, najsis! Aja, hoppas alla får en fin/ful dag (whatever u wish 4). TTYL! (jävlar vad klockan gick, hoppas jag hinner käka frukost and so on!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0