:)

Jag var ju på kryssning förut med päronen och Nathalie. Trevligt värre var det minsann, åt supergod mat och drack massa cola åffkårs! Helt galet vilken partybåt det var alltså, snacka om att man inte fick sova så mycket den natten..... Utanför vår hytt var det ett gäng "efterblivna" snubbar i kanske 20 årsåldern som lät mycket. Och högt. Sa helt onödiga saker och försökte få varanda att sjunga "mana mana", ni vet? Jag fick lust flera gånger att gå ut och skrika håll käften men jag pallade inte. :P På dagen kollade vi runt lite, åt frulle samtidigt som vi spelade musikquiz, jag och Nathalie gick barntipsrunda och så glodde vi lite i tax freen. :) Nu har jag vit toblerone hemma, yumyum! :D


Ikväll ska vi äta oxfilé och hemgjord bearnaise, och sen ska vi äta röd vinbärsmousse som jag har gjort! Mousse is the new thaaaaaang. ;D Fan vilken tant jag har blivit. Måste gå och göra lite ungdomliga saker kanske.. Typ röka marlboro och tugga tuggummi och snatta bhar från H&M. Eller?

Kommentarer
Postat av: maja

hahaha jag joinar dig på ungdomsaktiviteterna x)

2010-08-01 @ 23:22:24
URL: http://twistshoutandshake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0