Hjälp!

Nu måste jag fan bli nyttigare, mina vanor är inte ok någonstans! Det är verkligen too bad att jag älskar att baka, för då kan man ju inte låta bli att äta av det jag gör liksom det är för yummy för det. Dessutom älskar jag sött, salt och fett och då är det svårt som fan att hålla sig hälsosam. Ska verkligen försöka (för miljonte gången) att bli nyttig men inte fan verkar det funka för min del. Min framtid kommer typ vara att mina barn måste fläppa upp mig med en paddel så jag ska komma upp i sängen (ni som är true Simpsons-fans can picture this). Haha, nämen serious, det är bra för alla att leva hälsosamt ju. Måste nog sätta fart på träningen, för det är PINSAMT hur lite jag har tränat i sommar, trots gymkort och 10 minuterspromenad dit. Har ni några tips? Goda råd är dyra, men ALLA medel är hereby tillåtna!!

Bild efter Jossans party, på gullmars. Efter 03 men innan 04 på morgonen. Hejåhå, inte jag i toppform. Men kanske kan denna tösabit i mitten vara en fucking future fitness-guru? Nää, nu överdriver jag nog en smula...


Kommentarer
Postat av: danni

hahahaha söt bild :D

särskilt på anna :3

2010-08-03 @ 20:18:22
Postat av: Nadja

sv: Ja, jag träffade Emma i centrum förut idag, hänger gärna med er på torsdag! :) :D



Tack! :D

2010-08-03 @ 20:55:51
URL: http://nadjas.devote.se
Postat av: maja

guud jag skulle så behöva göra ett ryck med mig själv jag med. svårt att fatta att jag en gång i tiden varit hyfsat vältränad...

2010-08-03 @ 23:34:51
URL: http://twistshoutandshake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0