Hujedamig.

Gokväll! Nemen dra på trissor, jag blev hemma idag med. Mådde så fruktansvärt dåligt så efter rådfrågning bestämde jag mig för att stanna hemma. Bad pappsen att sjukanmäla mig för att  jag inte orkade själv men de glömde han bort så nu blir det en hel dags ogiltlig frånvaro tyvärr. Bra början på terminen! Aja, får väl skylla mig själv. Är yr i huvudet nu för jag har väl antagligen en galen näringsbrist eftersom jag inte kan äta något. Märkte nyss att jag faktiskt har gått ner 2 kg på de här ynka dagarna, helt sick. Men imorgon ska jag tvinga igång aptiten igen, går det inte blir det vårdscentralen probably. Imorgon måste jag gå till skolan. Måstemåstemåste. Vill inte, orkar inte men jag måste nog. Måste leta upp läraren också som verkar vägra svara på mitt mail, och det vore nog bra med ett svar snart känner jag. Börjar 10:50 = nicenicenice.

Två män rodde en båt.

Den ena rodde åt väst.

Den andre åt ost.

Åt vilket håll for båten.

Svar: Åt väst, för den andre åt ju ost!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0