Pluggdag.

Pluggpluggplugg.. Borde egentligen sitta och läsa nu för jag har prov på tisdag. tur att det bara är ett häfte där inte allt behövs läsas, och att provet är ett 30 frågors kryssprov. Där känner man säkert igen lite när man ser alternativen. Jag tror faktiskt att det kommer gå okej om jag börjar läsa snart. Ska sätta mig vid tvn med en kopp te tror jag, framför fortet-repriser, filt och plugghäftet. Det gäller att göra det så bra man bara kan. Igår hade vi kräftskiva hemma, det var trevligt. Jag hade gjort en ny sorts vit chokladmousse, krångligare recept men det vart jättegott med lite hallon till och så var det kul att pröva ett nytt recept. Som alltid. :) Linda klippte även till min lugg så nu slipper jag ha hårband hela tiden för att slippa ha luggen i ögonen. Nice! Aja, back to business. Ha en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0