Så är det.

Idag körde jag faktiskt förvånansvärt bra, at least I got surprised. Klarade provet med två fel så det känns också bra. Så om inte för lång tid så kommer jag ha förarbevis för terränghjuling, woohoo. Imorgon blir det någon val tjottahejtan i bromma. Ikväll blir det hinka cola (som jag har längtat hela dagen) och kolla på sista avsnittet av fortet innan finalen. Nästa vecka blir det början av praktiken på Skansen som varar i 4 veckor, så imorgon ska jag ringa upp och kolla detaljer som tider, klädsel osv. Det börjar bli bildbrist här, vet inte vad jag ska göra åt det eftersom kameran är paj och jag inte har någon datakabel till min mobil...Bajs. Aja, det var väl allt för mig. ;) Pussis! (klippen nedan är typ det roligaste Björn har gjort, imo.)






"Skjut ditt hårdaste... DÖNA IN DEN!!!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0