Söndagen.

Hej barnen! How's the league? Med mig är det väl okej, lite yr i huvudet och mår illa men annars är det lungt som en filbunke. Kanske lite för lungt... Igår åkte familjen och jag till hägersten för att fira mormor som hade fyllt 83 och min moster som fyllde 44. Vi åt smörgåstårta (och korvmäbrö) och sen åt de andra frukttårta. Fick ett erbjudande om att de sista dagarna på lovet följa med mamma, moster och mosters hund till jonskär för att typ bara ta det lungt och så. Funtar på att följa med, skulle vara skönt att slappna av och andas ut de sista dagarna. Om det inte händer något superduperfantastiskt här hemma dvs, hehe. Men vi får se! Idag kollar jag på världens löjligaste program som heter "Crowned" och pillar mig i naveln. Ha en bra dag, heippa!

Kommentarer
Postat av: Nadja

sv: Haha men åh, jag är inte tillräckligt duktig för avritning xD

2010-08-08 @ 16:06:34
URL: http://nadjas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0