Stackarn!

Tjo! Idag började en ny säsong av biggest loser på femman o ja ba wey för jag älskar det programmet! ;D Det är typ för folk som på ett eller annat sätt ska få en andra chans. En kille känner jag igen från tidigare säsong där han gick ner över 60 kilo, fett imponerande. Nu är han ihopparad med en tjej som väger typ 50 kilo mer än honom. Anyways, det finns en tjej som är med där som man inte kan låta bli att tycka synd om. Året innan det spelades in så förlorade hon sin 5,5 år gamla dotter, ett par veckor gamla son och sin man i en bilolycka. Tänka sig vad hemskt?! Jag kan inte ens tänka mig hur förkrossad jag skulle bli om jag förlorade någon av mina familjemedlemmar, usch. Hon verkar så jävla stark också, så cudos till henne verkligen! Hoppas det går bra för henne i tävlingen. :) Imorgon har jag sovmorgon (man ba wey) så jag kan gå upp 20 över 9, härligt. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0