Tjulululu.

Hej! Igår var jag med Emma. Vi åkte till stan och checka läge' lixåm tiep! Haha nemen serious face, Emma köpte present till sin bror i form av nikotinfritt snus på teknik magasinet så han ska sluta snusa. Fett bra ju, sånt borde jag köpa till min pappa och storebror. Tycker snus ser riktigt äckligt ut faktiskt.. Sen så är det ju ohälsosamt också. Själv hade jag inga planer på att köpa någonting (en anledning till ATT LÄMNA PLÅNBOKEN HEMMA..) men så hittade jag en supersöt klänning på H&M Divided i Gallerian. Kostade ju bara 49,5 (!!!) så det sved inte så fruktansvärt i plånkan. Vilket det däremot kommer att göra om jag går ut på krogen nästa vecka. :( Fröken Fattiglapp goes Miss Nomoneywhatssoever? Hatar att ha dåligt med pengar, makes me sad.

 Efter stan åkte vi iallafall hem till Emma, där kollade vi på nya (asroliga) Family Guy avsnitt. Avsnittet Multiuniverse (säsong 8) var skitkul, väldigt annorlunda från tidigare avsnitt. Vi satt iallafall inne och chillade vilket var asnice, för jag hade blivit galet seg. Sen så fick jag en jättegullig glasspinne också! :D Idag ska jag kanske baka paj, och ikväll blir det filmkväll hos Emma med Nadja, Mic och Anna (tror jag iallafall att de var?). Ska bli trevligt! Ha en fin dag, TTYL!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0