Yo!

Hej! Nu börjar helgen tyvärr lida mot sitt slut.. Igårkväll fick jag för mig att göra maränger, så bannemej att jag gjorde en sats! Det tog ganska lång tid men det var det värt, för de var jättegoda verkligen. Men nu börjar mitt nyttiga liv, efter att min sats onyttigheter är slut. Jag vet att åtminstone jag och Emma ska börja träna nu i veckan så det blir nice. Synd bara att det inte är lång tid kvar innan mitt gymkort går ut, och jag är inte heller säker på om jag kommer kunna köpa ett nytt. Hoppas på det! :) Idag har jag (surprisesurprise) bara slöat hemma, men det är faktiskt jävligt nice. Det är inte hur hemskt som helst att helgen är slut för imorgon ska jag köra fyrhjuling hela dagen (vilket jag ju ioförsig har nämt hehe) med några andra i klassen, bland andra Jossan, Jonte och Diana. :) Mina kompisar har drivit om hur jag kommer klanta mig och både Johan och Patrik har skrattat av blotta tanken av att jag ska köra ett terrängfordon. Kul att alla tror på mig! Ikväll ska jag äta tortellini och förövrigt så saknar jag min näst äldsta bror som jag inte har sett på en evighet.. Cya!

Kommentarer
Postat av: Nadja

Mitt nyttiga liv börjar imorgon :)

Jag tror på dig marie, ge fyrhjulingen en riktig omgång!!!!

2010-08-22 @ 22:17:56
URL: http://nadjas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0