A time to be depressed!

Hej!


Jag vill öppna detta inlägg med en extremt viktig sak, and I want all of you to pay attention! Idag efter en vanlig skoldag berättade Molly, Bea och Maja att man kunde skicka ett sms för 69 öre och visade man upp smset man fick tillbaka i en 7eleven så fick man en drömsemla. Ni har kanske hört reklamen? De pratar som om de vore den mest underbara skapelsen i världen. FALSKT! Det var bannemej den äckligaste semlan jag någonsin ätit. Torr, hård och oaptitlig bulle, och "vaniljkrämen" var snarare gammalt uppblött vaniljpulver och grädden var gammal och besk. EUW. Blev galet äcklad och sur efteråt så jag var tvungen att messa och varna massa persons. Euw. Just don't eat it. Och om ingredienserna hade vart mer fresh så var den fortfarande miniliten och kostade 15 spänn. So not worth it!!

Den här veckan har inget speciellt hänt. Den har vart helt normal utan speciella händelser. Hm. Och på söndag är det alla hjärtans dag. Wonderful. En kärleksdag my ass, det är bara en dag för affärerna att öka sin försäljning. Gulliga nallar och puttinuttiga kort som ändå bara kommer ligga och skräpa i ett hörn. Alla hjärtans dag borde vara mer äkta...Utan massa jävla trams. Självklart är det ju gulligt att typ köpa blommor till varandra och ha en speciell dag tillsammans. Men come on... Låt inte affärerna ha rätt och luras på töntiga saker. Blä. Här blir det rosa hjärtplättar och så ska jag göra hjärtformade cupcakes om jag hittar några formar. Det finns alltid anledning att äta roliga plättar och få baka goda saker. Hi hi hi.

Have a good evening.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0