Bajs.

Hej hallå!


En heeelt vaaanlig daaaag. Typ fast inte riktigt. Vi hade en diskussion på engelskan om "Bowling for Columbine" (en dokumentärfilm av Michael Moore) i 3 olika grupper. Jag och Angelica ägde i vår grupp men det verkar man ju bara få skit för. :P Till lunch bjöd skolan på semlor och då insåg jag att jag nog inte tycker att semlor är så märkvärdigt gott. Efter det hade vi bara en obevakad lektion så jag, Bea och Molly smet iväg och drog oss hemåt. Jag var hemma kvart över 1 vilket var jäkligt najs! Då renskrev jag alla frågor och svar till mikrobiologin och gjorde lite på en uppgift i arbetsmiljö och säkerhet. Den är svår, och jag vill inte ha något med den att göra. Ska kanske försöka mig på matten om en stund, pappa sa att han kunde hjälpa mig. :)

 

Nu kollar jag på "Vampire Diaries" som började alldeles precis. Vill ge den några chanser innan jag ger upp. Och jag kan ju alltid vila ögonen på snyggingen som jag la upp en bild på i inlägget under. Mraaow. Imorgon slutar vi också tidigare, typ 20 i två. Så runt 3 ska jag träffa Pipan och träna en skvätt. Och på lördag tror jag att vi ska sola solarium, det blir en 20 minutare för min del. Naaaaaajs.

 

Have a goooooooooooooood evening!


Kommentarer
Postat av: Anonym

oog fick ni semlor? o:

fan då.

justd, kunde du skicka micro.bio. uppgifterna? :)

2010-02-18 @ 21:19:08
Postat av: Anonym

danni*

2010-02-18 @ 21:19:53
Postat av: Nadja

sv: Touché my friend!

2010-02-19 @ 19:20:47
URL: http://nadjas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0