Emo/emutrappan?


 

Alla har vi väl hört talas om emotrappan? På min psykologilektion igår skulle min lärare ge exempel på ett ord som betyder att alla ser likadana ut, och så ville hon ge emotrappan på plattan som exempel. Det blev dock lite fel och hon sa emutrappan, vilket vi alla tyckte var lite kul. ^^

Imorgon har jag sovmorgon, kan gå upp 10 i 9 då. Najs som fasen! Efter skolan måste jag pluggpluggplugga eftersom jag har prov på torsdag. Sigh! Men sen har jag inga prov inplanerade fören vecka 8, änsålänge iallafall. Men det lär väl dyka upp något nytt innan dess... Menmen! Och imorgon är det taco-night hemma, alltid något att se fram emot. xD

Suss så gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0