En la escuela!

Hej pojkar och flickor, hur mås det?


Nu sitter jag i skolan och väntar på att sista lektionen ska börja. Seg dag som vanligt... Började med mentorstid där vi fick våra omdömen. Not any surprises there. :P MVG i engelska B är ju kul iallafall. Nu är det iallafall projekt och företagande vilket nog är allas hatämne vad det verkar som. ^^

Nu sitter det folk här bredvid och retas med mig för att de tror att jag inte hör. Men det gör jag! Haha. Massa mangobarn i den här klassen men det är nog det som gör att jag passar in så bra. Jenni ville att jag skulle nämna henne där, så då gör jag det. Jag fick en jättefin teckning av henne igår, det var en rosa blomma. Jag ska ta hem den idag, sen kan jag fota den och lägga upp en bild. :) Det är rena rama...öh... Michaelangelo! ;)

Efter skolan ska jag bara hem och antagligen plugga lite om jag orkar. Men jag har förhör imorgon så jag måste nog plugga åtminstone litegranna... Happ, nu börjar lektionen så jag måste nog avsluta innan läraren ger mig tofflan.


Hejdå barnen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0