Farmor. :)

Idag efter vi hade vart och storhandlat så åkte vi hem med lite varor till farmor. Där fikade vi lite, och innan vi åkte hem så (med lite viljekraft och envishet) lirkade jag ut en borste som hade åkt bakom elementet, efter jag gjorde det sa farmor;

"Ååh, Marie, det här kommer jag aldrig glömma!"

Så tacksam för en sån liten och fjuttig sak. Sån glad pensionär vill jag också bli. Farmor är så mysig, verkligen tvärt om stereotypen gnällkärring. (och man får dumle hos farmor, pluspoäng!)

Kommentarer
Postat av: DANI

jag ska bli gällkärring bara för att (: o jag ska oxå bjuda på dumle....dumle som vart i rumpan mohaha (6)

2010-02-08 @ 16:50:10
Postat av: Marie

DANI; du kommer bli områdets häxa och alla barnen kommer vara rädda för dig. :(

2010-02-08 @ 21:10:55
URL: http://iaremarie.blogg.se/
Postat av: micmic

Sv; Haha, ja xD vad kan jag göra åt det!

2010-02-08 @ 22:17:41
URL: http://michio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0