Fettisdagen.

Hej alla barn!


Hoppas ni har haft en bra dag. Idag började jag kl 8 och slutade 20 över 10, pga håltimmar and so on. Så jäkla skönt! Då åkte jag hem och gjorde grillkorv med pommes frites och sov i typ 2 timmar. Häärliisch! Sedan gick jag och tränade med kära Pipan. Så nu har jag tränat 3 dagar på raken. Skills! ;) Innan en god middag pluggade jag även lite matte, duktigt Marie. Matte b är jäkligt svårt men så länge jag kommer undan med ett G blir jag inte ledsen, haha.


Yes, och idag är det fettisdagen. Jag har inte ätit en enda semla i år, och nog hade det vart gott och passande just idag. Men det var ingen som har köpt några här hemma, och jag har heller inte hunnit baka några. Jag hade helt glömt bort det och det var Anna som gjorde mig medveten om det så sent som idag. O well, mindre kalorier, fett och socker (vissa är säkert the same shit, men w/e) i min kropp. Och jag ska ju vara nyttig. Men det kanske är för sent då jag redan har ätit pommes och en cupcake. Och så kanske jag ska ta en till. Men det är bara för att det är fettisdagen idag isåfall. Och en cupcake kanske inte har lika många kalorier som en semla...Eller? Correct me if I'm wrong.

Förmodligen har jag sovmorgon imorgon, sweet. Men vissa säger att vi ska flytta en annan lektion till imorgon på morgonen men jag har ingen aning om VAD, VART och VILKEN LÄRARE. Great. Jag ska väl försöka ta reda på det...Men ingen verkar ju vara så värst informerad så förhoppningsvis får jag börja kvart över 9. *Håller tummarna*

Ha en trevlig kväll!


Ett litet "lovecollage" som jag gjorde på alla stjärtans dag. Fint va? ;D Om du vill göra fina collage gratis med dina egna bilder så klickar du här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0