Gårdagen i bilder!


Emma i fokus med sin apelsinjuice!


Fina Maja. :)


"Heeej blogeeen, hääär e jaaag på Waaayne's med min chaaailatteee!"

Julcifer var där. ;D


Mickli. :)

Haha, härlig skärpa va? Emma, Anna och Maja på bild!

Finaste Jelena! Äntligen fick man träffa dig, det blir allt för länge mellan gångerna..<3

...Och ett stycke Pipan var där!

Lördag förmiddag: Då var jag alltså i centrum och fikade på Wayne's Coffee med Pipan, Mic, Maja, Julia, Jelena, Emma och Anna. Det var extremt trevligt och jättekul att få alla samlade på en och samma plats vid ett och samma tillfälle. Och så var det jättegott att dricka chailatte förstås, synd att den inte var tillräckligt uppvärmd bara. Med mig hem fick jag en shetacool hoodie för 249 kronor samt en fin, svart tunika för 49,50 kronor på rean, båda från Gina Tricot. Dessutom så köpte jag och Julia ett varsitt halsband vilka vi bytte kedja på då hon ville ha en kortare kedja. 30 spänn för det, riktigt kap!

 


Söta Maximus i badkaret.


With sum toys ofcourse.


Sööötnooos!


Tidig lördagkväll:
Då kom Christian och Linda över med Maximus då de skulle på 30 årsfest hos en av Christians närmaste vänner. Kul att få träffa det lilla bustrollet! Vi lekte, kollade på Schnappi, Gummibjörn samt Tjuv och Tjuv och så kollade vi ju på Teletubbies som han hade med sig på dvd. Sött! Hatar Teletubbies dock men vad gör man inte.. ^^ Sen åt vi jättegod mat som mami hade lagat. :) Och som ni ser på bilderna så tog lillkillen sig ett bad också.


Lilla Mickli.


Anna är arg!? :O


Pipan, Mickli och Anna.


Söta Pipan.


Lördag kväll:
Då gick jag along with Pipan och Mickli hem till Anna där vi först kollade på melodifestivalen. Anna var så söt och fixade popcorn, godis och fanta. :) Aw! Melodifestivalen denna delfinal var ännu sämre än vad den var förra veckan, suck. Sedan så var Anna supersnäll och la över 6 säsonger Family Guy på mitt USB-minne och lite annat smått och gott. Så ikväll ska jag lägga över ett par säsonger på podden. Naaajs! Förutom melodifestivalen så tog vi massa pics, glodde lite på "40 year old virgin" som gick på tv och skrattade en hel del. Jag hade en lyckad dag med människor som jag älskar! :D

 

Mer updates kommer om en stund!

 


Kommentarer
Postat av: Nadja

naw, söt din brorson är.

HAHAHA LOL på de två nedersta bilderna, kan inte fatta att du la upp den näst nedersta! xD

asså melodifestivalen sög xP ^^

2010-02-16 @ 09:39:31
URL: http://nadjas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0