Här var det kallt.

Hej kompisar!


Hur har dagen varit? Min har varit rätt bra, men ganska lång. Började 10 över 9 och slutade 5 i 3. Då åkte jag direkt och mötte upp Pipan på gymmet. Så vi gymmade nästan en timme. Det var asskönt, hade ju inte tränat sen i måndags då jag och Emma körde ett body pump pass. Nästa gympass blir på söndag. Jag har nyligen avslutat en jättegod middag, och nu sitter jag här vid datorn och dricker iskall cola med citron och is. Ibland så finns det inget bättre än det! Funtar på om jag ska baka något gott eller om jag ska försöka hålla mig gällande övriga sötsaker (alltså förutom colan) tills imorgon. We'll see. Förutom gym på söndag så har jag faktiskt ingenting planerat. Det känns faktiskt rätt skönt, då kan man ta det lungt och så är man öppen för olika förslag. ;) Men imorgon ska jag iallafall se på melodifestivalen, ska ni kolla?


Vet ni vad jag börjar tröttna på? Folk som ständigt går runt och är helt jävla kroppsfixerade. Inte äta det här, och inte äta det där. Siffrorna på vågen, måste gå ner i vikt och bla bla BLA. I skolan får man ju alltid räkna med sådant, och det är synd eftersom de flesta är ju fan smala som pinnar. Och är de inte smala som pinnar har de hälsosamma och fina kroppar ändå. Även hemma råder detta tjat. MAMMA. Jag är så trött på hennes gnabb, för det är verkigen det enda hon pratar om nu för tiden. Vågen, träning, mat, piller. Visst är det bra att vara hälsosam men det börjar bli lite mycket nu faktiskt. Smart att prata som besatt om sådant när man har en TONÅRSDOTTER hemma? Geeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeez. Trött. :)

Sorry för det långa inlägget... Läste du hela så släng iväg en kommentar så blir jag mycket happii. :)

Så ser jag ut nu för tiden! Hehe. Bilden togs igår.


Kommentarer
Postat av: Nadja

jag ska helt klart INTE se på melodifestivalen :)

söt bild!

2010-02-06 @ 00:25:01
URL: http://nadjas.devote.se
Postat av: maja

bra skrivet ;) alla borde göra som jag och äta godis på måndagar!



:D

2010-02-06 @ 09:31:37
URL: http://twistshoutandshake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0