Hm.

Fick precis ett infall. Jag kanske ska sluta vara så jäkla bitter över alla hjärtans dag. Jag menar, det gäller en dag. Jag får stå ut en dag och se det på det positiva att jag får äta söta sötsaker en hel dag. Fast jag ska ju vara nyttig egenligen så det är bittersweet. Visst jag är ensam, jag har vart ensam varje alla hjärtans dag, men ändå är jag ju inte det. Jag kunde verkligen ha haft det värre! Eftersom det nu är en (affärernas..) kärleksdag så kan man ju fira kärleken till familj och vänner istället. :) Visst hade det kanske vart trevligt med en gullig pojkvän, men jag skulle inte byta mina vänner mot vilken kille som helst. Aldrig i livet. Hellre är jag singel tills jag dör. Men förhoppningsvis behöver jag inte vara det, jag menar, SÅ motbjudande är jag väl inte? xD

Hoppas ni får en bra kväll. Puss!

Kommentarer
Postat av: Nadja

hehe tyvärr marie, vill inte vara den som berättar det här för dig men - du är SÅ motbjudande...



Haha nejdå, skoja bara. Du är inte alls det :D <33

2010-02-12 @ 22:02:31
URL: http://nadjas.devote.se
Postat av: michaela

hahaha, NOT!!!! xD



Desamma<3 :D

2010-02-14 @ 18:33:03
URL: http://michio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0