Morgonblogg!

Godmorgon där ute!

Hoppas allt står väl till med er. Idag gick jag upp 20 minuter tidigare än vanligt då jag trodde att jag skulle behöva åka tidigare pga alla problem med kollektivtraffiken. Men när jag nyss kollade på sl:s hemsida så stod det att det fungerade bra på både pendel (förutom märsta - södertälje, men det är inget jag bryr mig om!) och bussar så jag kan åka som vanligt! :D Kände dock att det inte var någon idé att gå och lägga sig igen så jag klädde på mig och slösurfar lite istället. Idag har jag en relativt kort dag, börjar 8 och slutar kl 1. Sen ska jag träna body pump med Emma och Pipan och så måste jag ju plugga såklart, har prov i mikrobiologi imorgon. Men jag kunde nästan alla instuderingsfrågor så det borde nog gå vägen tror jag. :) Nu ska jag göra mig i ordning och sedan äta frukost med min käre far! :)

 

Ha världens bästa måndag, take caaareee!


Kommentarer
Postat av: Nadja

sv: Haha ja det får vi! XD

2010-02-22 @ 10:44:05
URL: http://nadjas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0