Pathetic.

Hejsan!

Hoppas allt står väl till. Guess what? Jag fick ha min sovmorgon idag, så jäkla nice! Visst föredrar jag att börja tidigt och sluta tidigt än tvärt om, men man behöver iallafall en dag i skolveckan där man slipper gå upp i ottan.

 

Idag blev jag mobbad. Fick två nya smeknamn av käre Jonathan. Marie Kalori och Marie Pedofil. Varför? Vet inte. Eller, på morgonen satt jag och klämde på mitt bukfläsk och då kom smeknamn numero uno. Sedan satt jag på psykologin och kollade ut genom fönstret på barn som gungade, och då kom smeknamn numero dos. Great stuff. Man ska egentligen inte ta så mycket seriöst av vad den jeppen säger. :P

 

Ja annars har det väl vart en helt ordinary day. Vi började kolla på "Det våras för Frankenstein" på svenskan. Den är härligt svartvit och kul! "It pronounces Ajgor!" haha så skön. Det värsta är väl att man ska skriva någon jäkla debattartikel efteråt typ om hur mycket man får experimentera med människor. Kul jul.

 

Alltså seriöst, sötsakspauser funkar inte bra för mig. Egentligen ska jag inte äta godis o.dyl. i veckorna men idag kände jag att jag behövde lite choklad så jag köpte en marabou frukt och mandel 200 gram. Sammanlagt bjöd jag på en rad och åt sedan upp HELA CHOKLADEN på typ 20 minuter. Inte bra inte. Jag hade ju tänkt att äta lite på pendeln och lite hemma ikväll. Things doesn't allways come out the way you want. Så nu smällde jag i mig ca 1040 kalorier på så kort tid. Kanske Marie Kalori blir passande trotsallt? Vet egentligen inte vad jag ville med detta inlägg, tänkte att ni kanske var intresserade av mitt extremt superintressanta liv. Puss på rumpan.


Kommentarer
Postat av: micmic

Sv; YES, I DO<3

2010-02-18 @ 08:11:01
URL: http://michio.blogg.se/
Postat av: Nadja

hahaha marie kalori!

2010-02-18 @ 18:23:03
URL: http://nadjas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0