Söndag.

Hej alla barnen!


Hoppas att helgen har vart bra änsålänge. Igår gick jag upp ganska tidigt, och sedan gick jag till badhuset med min bror Johan och Nathalie. Det var längesedan jag badade så det var kul, och eftersom jag gick med min 7 åriga brorsdotter så gav det mig en anledning att leka och vara lite barnslig i bassängen, haha. Min bror var helt jävla mango som vanligt, men jag har vant mig. xD På kvällen kom de över på middag, och så kollade vi på melodifestivalen och spelade lite vem vill bli miljonär på dvd:n. Kul jul! :) Och jag kunde inte låta bli att baka, så det blev ju en morotskaka igen. ;)

Nu är jag precis hemkommen från ett gympass med Pipan. Skönt var det, men jag börjar bli lite förkyld så jag hoppas inte det urartar sig. För jag tänker inte hoppa över något träningspass framöver, 3 pass inklusive body pump ska det vara, BUMS! Mer gör ju ingenting men absolut inte mindre. Punkt.

Resten av dagen ska jag nog bara ta det lungt, kanske plugga lite om jag kan dra tummen ur röven. Haha. Nu ska jag nog duscha och kanske ta lite morotskaka. Och/eller cola. Puss!

 

 


Kommentarer
Postat av: maja

body pump låter jättekul! vad koster det att gå 1 gång? skulle verkligen vilja prova.



:D

2010-02-07 @ 17:43:58
URL: http://twistshoutandshake.blogg.se/
Postat av: Nadja

sv: Haha ja, vilken tur! :D ;D

absolut, de var jättegoda! gå in här: http://miss-soni.blogspot.com/2008/05/recekt-33-chokolate-chip-cookies.html

2010-02-07 @ 20:44:25
URL: http://nadjas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0