Svenska.

Hej hallå i lingonskogen!


Hoppas allt är prima. Med mig är det okej, sitter här i en datasal och tar egopix med Dani. ^^ Vi blev just klara med våra artiklar så det är naaajs! ;D Efter denna lektion är det bara idrott kvar, helt fab för då är det helg. Ikväll ska jag nog bara vara hemma och umgås med mor min och så ska jag nog kolla på Let's Dance. Ja, jag är en pensionär. Imorgon ska jag träffa alla gamla brudarna och så ska vi fika tillsammans. Kul jul! :D På söndag ska jag träna med Mic annars kommer jag bara ha gjort ett body pump pass och inget mer. :( Det får inte ske! Så Mic, backa inte ur nu, för det är inte kul att träna själv. ^^

 

Metallmuffinsform från Lagerhaus, 49 kronor.

SILIKON MUFFINSFORMAR 6 ST

Hjärtmuffinsformar 6 pack från kakformar.se, 69 kronor.

Någon av dessa formar skulle ju vara najs att ha när jag gör mina alla hjärtans dag muffins! Helst skulle jag nog vilja ha de på bild 2, men jag pallar inte att behöva beställa hem. Onödigt för en sådan liten grej! Så jag ska väl flörta till mig en 50-lapp så jag kan köpa en. Sicken tur att vi har en Lagerhaus butik i centrum!


Ha det så bra, höres!


Kommentarer
Postat av: maja

sööta formar :)

see u tomorrow?



2010-02-12 @ 19:23:37
URL: http://twistshoutandshake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0