THIS DARNED DAY!

Hallå dääär!


För det första: SL är inget annat än ljugande små slampor. Skriver på hemsidan att trafiken fungerar bra på pendeln förutom mellan Södertälje och Märsta. MEN VAD HÄNDER? Jo, jag får vänta i nästan EN HALV TIMME på det förbarmade tåget. Dessutom var jag framme 45 MINUTER senare än vad jag skulle. Som flest var vi 12 personer av typ 30 i klassen på lektionerna... SUCK. Sen så var det så FUCKING KALLT att jag nästan frös tårna av mig fastän jag hade dubbla strumpbyxor, mysstrumpor ("fodrade") och vinterskor. Geez. Mitt big mistake på hemvägen vill jag inte ens tala om... Och så prov imorgon. Marie = inte ett väldigt glatt barn.

 

Tid för lite positiva tankar! Äntligen var Dani tillbaka i skolan för att förpesta min tillvaro med sin blotta närvaro! Haha, nej men det var jättekul att hon kom tillbaka faktiskt. :) Ganska lugn dag i övrigt och en annan positiv sak med den här dagen är att jag fick mvg på mitt engelska prov i grammatik. Jag blev väldans glad actually, kul när hårt arbete lönar sig lite. Imorgon ska vi se gratis bio (sponsored by tha school), "Snabba Cash" efter skolan. Ska bli kul!

Nä, nu måste jag sova. Godnatt små ärtor!


Kommentarer
Postat av: micmic

sv; Håller helt klart med! :D Den är king of the world!



Jävla trafiken xD

2010-02-23 @ 10:00:58
URL: http://michio.blogg.se/
Postat av: danni

förpesta? om de är de du tycker så ska jag ju leva efter kraven oxå, bered dej på förpestning! mohahah

2010-02-23 @ 22:31:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0