Värdo och värt.

Hej bajskorvar! Nu fick jag ett infall att jag ska göra lite listor. Varför vet jag inte, kanske lite inspiration? Saker som alltså känns bra och dåligt just nu. Men man börjar alltid negativt och slutar positivt. Yeah!

Värdo! (=värdelöst..typ.)

* Förkylningsepidemin som verkar pågå. Alla är ju sjuka och jag vill INTE bli smittad!!

* Stress och press. Behöver jag säga mer?

* Trötthet. Jag är jämt trött, hur mycket jag än sover. Kul.

* Loneliness.

* Min egna självbild för tillfället. Ligger i en svacka och förhoppningsvis är den slut snart.

* Min bror. Han är en bajskorv.

* Skolan. Den är ful och dum och jag TYCKER INTE OM DEN!!!

* Snöovädret. Nog är nog och nu räcker det med snö. PUNKT SLUT! Jag ska döda snön.

* Musiken på min iPod. Låtarna är ju bra, men de är alldeles för få och jag tröttnar på de jag har. Suger apmango.

Värt! (det vet vi nog alla vad det betyder. Tvärt emot värdo..typ.)

* Mina vänner. They're awesome!

* Coca-cola, ffs and ftw!

* Loneliness. (yes, it's also good and sometimes superawesome! ;D)

* Body pump och gym. Då känner jag mig asduktig! :D

* Sportlovet som äger rum nästnästa vecka.

* Plants VS Zombies. Tyvärr suger jag på det spelet men det får gå ändå. ^^


Tihi. Ha en bra kväll!


Kommentarer
Postat av: danni

yeeh! inte bara jag som tröttnat på spånga xD värda sakerna we like :) <3

2010-02-20 @ 00:13:29
Postat av: Marie

DANI; Haha, gud nej xD Förutom djurämnena så suger den skolan. :P yes we do :)<3

2010-02-20 @ 12:02:51
URL: http://iaremarie.blogg.se/
Postat av: danni

ja men precis, de är för dom man går där annars skulle den där skolan få rövknulla sej xD

2010-02-20 @ 12:10:35
Postat av: Marie

Haha, I agree! xD

2010-02-20 @ 16:14:28
URL: http://iaremarie.blogg.se/
Postat av: JULIA

Jag är med på att döda snön.

2010-02-20 @ 17:36:32
URL: http://juliakrull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0